נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה: 08-8558790  |  072-2333709  פקס: 08-8558780      info@gocargo.co.il

חברת הובלה בינלאומית

הובלה בינלאומית עושים עם מקצוענים

הובלה בינלאומית היא תחום מורכב המערב לא מעט חוקים, הוראות ותקנות, ולכך יש להוסיף עמלות ונהלים שמעמידה כל מדינה בעולם. במטרה להבטיח את יעילות, חוקיות וכדאיות ההובלות יש לפנות אל חברת הובלה בינלאומית הפועלת מזה שנים רבות בתחום.

ליצירת קשר לחצו כאן

GO-CARGO מספקת שירותי הובלה בינלאומית בסטנדרטים גבוהים ביותר וביכולתה לתת מענה יצירתי ואפקטיבי עבור מגוון צרכים של לקוחותיה. יתרה מכך, אנו מציעים את שירותינו המקצועיים במחירים נוחים ומשתלמים, בין אם מדובר בהובלה בדרך הים, האוויר או היבשה. השירות ניתן על ידי צוותים מקצועיים בעלי ניסיון עשיר, כאשר באמצעות פריסה עולמית של סוכני משנה ובשיתוף פעולה עם חברות תעופה וספנות רבות, אנו מסוגלים לספק מענה שלם לצרכיכם. בנוסף לכך, אנו מספקים שירותי עמילות מכס וסיווגים עבור ייבוא וייצוא לכל מקום ומכל מקום ברחבי תבל.

כל סוגי ההובלות וכל הפתרונות

GO-CARGO מספקת מענה לכל צרכי ההובלה הבינלאומית, לרבות תיאומים מלאים מול חברות ספנות ותעופה עולמיות ופתרונות להובלה יבשתית בארץ ומחוצה לה. כך לדוגמא, אנו מספקים מענה מיטבי עבור הובלות ימיות הנערכות בדרך כלל באמצעות מכולות של 40 או 20 רגל וכן עם חלקי מכולות LCL. בנוסף ניתן מענה להובלות אוויריות המתאימות לצרכי שילוח מהירים יחסית ולמטענים המתאימים לכך. כמו כן, המעוניינים יכולים לקבל שירותי מעטפות וקירור עבור ייבוא וייצוא מכל מקום ולכל מקום בעולם. זאת בנוסף לשירותי הובלות בינלאומיות עבור מטעני ייבוא אישי, בין אם מדובר במכוניות, סירות, בתים וכדומה. מעבר לכך, אנו אמונים על מגוון שירותים נוספים כגון הובלת מטענים עד הבית, שירותי אריזה, אספקה של ארגזים מיוחדים, ביטוח מטענים בתיאום מראש, ועוד.

המעוניינים בשירותי חברת הובלה בינלאומית או בקבלת ייעוץ מקצועי ופרטים נוספים בנושא, מוזמנים ליצור קשר עימנו בטלפונים 08-8558790 ו- 072-2333709 או במייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..