נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה: 08-8558790  |  072-2333709  פקס: 08-8558780      info@gocargo.co.il

שילוח רכבים

אלו זמנים מודרנים ושילוח בינלאומי בין מדינות, הפך לעניין שגרתי. אחד המטענים המועדפים בתחום זה הוא העברת כלי רכב דו-גלגלי ממדינה למדינה, למרות שזהו הליך יקר. כאשר מבצעים רכישה מחו"ל של כלי רכב ובמיוחד כלי-רכב דו גלגלי, צריך לזכור מספר כללים חשובים: כלי הרכב אמורים להיות ארוזים בהתאם, כדי שיוכלו לעמוד בכל סכנה אפשרית העלולה לקרות במהלך השילוח. עליהם להיות מוכנים בנמל להעברה, כאשר מחוברים אליהם פרטים לגבי הכתובות של השולח והיעד במקום נראה לעין. קבלה על כל התשלומים שבוצעו לגבי כלי הרכב צריך להיות בידיכם, כאשר אתם באים לשחרר את המטען. אתם צריכים להיות בטוחים שכלי הרכב נחשב כבטוח ומורשה לנסיעה בארץ אליו הוא אמור להגיע, בין אם זה בישראל או בשילוח למדינה אחרת.

בין אם אתם משחררים אופנוע יחיד או מטען שלם של אופנועים, אתם צריכים לשלם מכס, כך שכדאי שתדעו עם איזה עמיל מכס אתם אמורים לנהל את תהליך השחרור. אם אתם לא מצליחים לשחרר את כלי הרכב בעצמכם, כדאי שתדאגו שחב' שילוח בינלאומית תעשה זאת עבורכם.

מספר חברות שילוח בינלאומי נחשבות כבעלות התמחות בתחום כלי הרכב הדו-גלגליים, כך שתוכלו להיעזר בהם בכל מה שקשור לאריזה ולהובלה לחו"ל. התשלום עבור משלוח כלי הרכב תלוי במדינת השילוח ובמדינת היעד שלו. יהיו הבדלי מחירים בין שילוח אווירי ובין שילוח ימי, כאשר משלוח אווירי נחשב כיקר יותר, אך מהיר הרבה יותר מאשר שילוח ימי. בקביעת המחיר והוצאות השילוח, ילקחו בחשבון גם גודל כלי הרכב.

אם החלטתם לייבא לעצמכם את האופנוע שחלמתם עליו, אתם מחוייבים לוודא כי הוא עומד בתקני הבטיחות הנדרשים במדינה אליו יגיע כלי הרכב. אתם צריכים לוודא שהוא יבוטח ויהיה בעל רשיון כנדרש על פי חוק לכל כלי הרכב ותוכלו למצוא חברות בחו"ל, אשר יעניקו לכם הנחה מכובדת אם תייבאו מספר כלי רכב.

זיכרו לרוקן את כל הדלק בכלי הרכב שאתם מייבאים. חזקו את המצבר למקומו, כדי שלא יווצר מצב לנזק או קצר במערכת החשמלית. אתם צריכים גם לדאוג ולוודא כי אין שום נזילה מכלי הרכב, כאשר מבצעים שילוח בינלאומי. במידה ואתם אלה האוספים את הרכב, או אם שכרתם את שירותה של חב' שילוח בינלאומי, עליכם להיות מוכנים לקלוט את כלי הרכב כאשר הוא מגיע למדינת היעד. במידה ואתם מייצאים כלי רכב לחו"ל, עליכם לשלוח את הניירת ומפתחות הרכב מראש, כדי שמי שאוסף את האופנוע יחזיק אותם בידיו בזמן הנדרש.

עוד נקודה חשובה היא לזכור כי שילוח בינלאומי אינו מדוייק, גם אם מדובר בשילוח אווירי. עיכובים יכולים לקרות עקב מזג אוויר קשה, מרחק גיאוגרפי ושינויים בלוח זמני ההובלה. במקרים בהם את זקוקים לזרוז המשלוח, תוכלו בוודאי להוסיף תשלום, על פי דרישת חברת ההובלה, דרך משלוח והעברה של תשלום מבנק לבנק או באמצעות האינטרנט.