נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה: 08-8558790  |  072-2333709  פקס: 08-8558780      info@gocargo.co.il

עבודה בחו"ל

התנאים הסוציאליים הלא נוחים, יוקר המחייה והרצון לשפר את איכות החיים הן הסיבות העיקריות בעקבותיהן בוחרים בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים צעירים לבצע רילוקיישן למדינות זרות בהן יוכלו להרוויח את לחמם בכבוד ולחיות בתחושת שפע. השילוב בין תנאי מחייה נוחים לחוויה תרבותית מפתה ישראלים רבים להתנתק ממשפחותיהם, חבריהם ומכריהם, לצאת מהפינה החמימה והנוחה אל העולם הגדול במטרה להכיר קצת עולמות שונים ותרבויות אחרות וגם להרוויח בדרך משכורות נאות מאוד.

עבודה בחו"ל יכולה להתבטא במספר דרכים – רילוקיישן זמני שהוא לרוב שליחות מטעם חברה מקומית למטרות שיווק והפצה או ייצוג והסברה, רילוקיישן קבוע שהוא מילוי תפקיד קבוע בחברה או מוסד בינלאומי לתקופה בלתי מוגבלת או החלטה עצמאית לבצע רילוקיישן ולנסות להתחיל חיים חדשים בארץ אחרת. בכל אחד מהמקרים התהליך מלווה בהשגת אישורים ומסמכים מתאימים כמו אשרות שהייה, אישורי עבודה, יש צורך למצוא מקום מגורים חדש ולדאוג להובלות חפצים אישיים אל מעבר לים או לחלופין לאחסן את החפצים האישיים עד החזרה לארץ. בכל אחד מהשלבים אפשר להיעזר בגורמים מקצועיים שיסייעו לזרז את התהליך ולהפוך אותו לפשוט וקל יותר עבורכם.

כאשר מתחילים לחפש אחר משרת רילוקיישן מכל סוג שהיא חשוב לברר באיזו מדינה מדובר ובאיזה אזור באותה מדינה אתם מיועדים לבלות את התקופה הקרובה, לחקור מעט על האזור, על התרבות המקומית, ללמוד או לשפר את השפה. כל אלה יתנו לכם תמונה ברורה יותר לקראת מה אתם הולכים ויעזרו לכם להבין טוב יותר את הסביבה החדשה ולהשתלב בה במהירות. כדאי שחיפוש העבודה יתבצע בתחום המוכר לכם ואתם מרגישים בו נוח, למשל אם עבדתם בארץ בשיווק ומכירות חפשו עבודה בתחום השיווק, אם אתם למודי ניסיון בתחום ההיי טק בדקו את האפשרות להמשיך לעבוד עבור החברה שלכם בארץ אחרת, אם אתם בעלי מקצוע יהיה לכם קל יותר למצוא עבודה טובה באזורים מתפתחים בהם הידע והניסיון שלכם יתוגמלו בשכר גבוה. תוכלו להיעזר בחברות השמה המתמחות בחיפוש עבודה בחו"ל ללקוחות המבקשים זאת, אלה יתאימו את החיפוש לדרישותיכם ולכישוריכם כך שתמצאו את העבודה המושלמת עבורכם.

לאחר שמצאתם עבודה לשביעות רצונכם עליכם להתחיל את תהליך המעבר, ראשית עליכם לפנות לשגרירות הרלוונטית להנפקת אשרת שהייה מיוחדת ואישורי עבודה, במידה ויש לכם דרכון זר בדקו מהם הנהלים עבור מדינת המוצא אליה שייך הדרכון שלכם, ייתכן והוא יכול לחסוך לכם את הטרחה. במקביל להשגת האישורים תוכלו כבר להתחיל לחפש מקום חדש למגורים, בדקו היכן בדיוק ממוקם מקום העבודה החדש שלכם, מהן דרכי הגישה וטווח מחירים באזור המגורים הקרוב ביותר אליו, נסו להיעזר במתווך דירות מקומי שיסייע לכם למצוא בית המתאים לצרכים שלכם, היכרותו עם האזור והקהילה יקלו משמעותית במציאת בית טוב שתוכלו להרשות לעצמכם.

מצאנו עבודה, השגנו אישורים ומצאנו מקום חדש לגור בו בנוחות עכשיו עלינו לדאוג לנושא שילוח חפצים אישיים (לשלוח את כל החפצים שלנו) כדי שנוכל להרגיש ממש כמו בבית. למשימה זו נוכל להיעזר בשירותיה של חברת שילוח וכן עמילות מכס, חברה זו תוכל ללוות אתכם לאורך תהליך המעבר כולו, לייעץ ולהדריך אתכם מה מומלץ לשלוח ומה עדיף שיישאר מאחור, תוכלו לשכור את שירותי החברה שתארוז את חפציכם ותוביל אותם לנמל המוצא בצורה מסודרת, תנפיק את האישורים הנדרשים לשילוח הימי או להובלה אווירית, איזה אופן שילוח שתבחרו כמתאים ביותר עבורכם, עמיל מכס מטעם חברת השילוח ישחרר את הציוד בשמכם בנמל היעד והוא יובל למקום מגוריכם החדש שם יפרקו אותו ממכולת השילוח ועד שתגיעו חפציכם האישיים כבר יחכו לכם במשכנכם החדש.